KhAn |
Lord Darth Vader |
|
|
Dołączył: 30 Cze 2005 |
Posty: 15 |
Przeczytał: 0 tematów
|
Skąd: Wieliczka |
|
|
|
|
|
|
Zasady panujące na forum Musica
1. ZASADY OGÓLNE FORUM
1. Profile użytkownika są nadawane wg ilości wysłanych postów oraz zaangażowania w forum:
Jar Jar Binks: 0-40
Chewbecca: 41-150
Szturmowiec: 151-250
C-3PO: 251-400
R2-D2: 401-600
Jango Fett: 601-850
Han Solo: 851-1000
Anakin Skylwaker: 1001 - 1300
Luke Skylwaker: 1301 - 1600
Mace Windu: 1601 - 2100
Obi Wan Kenobi: 3000+
Yoda - status przewidziany dla moderatorów
Poniższy profil przeznaczony jest dla administratora forum
Lord Darth Vader
2. Administrator może na zasadzie wyróżnienia przyznać określony profil danej osobie, bez względu na ilość wysłanych przez nią postów, lub nadać za szczególne zasługi status nie wymieniony wyżej.
3. Podawanie fałszywych danych podczas rejestracji jest zabronione pod rygorem zablokowania konta.
4. Osoby, które świadomie oraz w sposób celowy będą doprowadzać lub uczestniczyć w sporach personalnych lub innych nie mających nic wspólnego z merytoryczną treścią tematu, będą wykluczane z uczestnictwa w naszym forum.
5. Nasze Forum zakłada aktywność. Oznacza to, że zaprosiliśmy Ciebie do współpracy z nami i oczekujemy, że oprócz korzystania z dużej ilości informacji, sam będziesz je tworzył. Jest to jedna z najważniejszych zasad na naszym Forum.
6. Moderator może edytować posty innych użytkowników, przenosić do właściwego działu, a w przypadku rażących niezgodności z regulaminem kasować je. Moderator ma również obowiązek zamykać stare, nieaktywne tematy.
7. Użytkownicy, którzy zauważą posty niezgodne z regulaminem, zasadami panującymi na forum, proszeni są o powiadomienie moderatora działu.
2. ZASADY WYSYŁANIA WIADOMOŚCI
1. Wiadomości mogą wysyłać a także odpowiadać na nie tylko zarejestrowani użytkownicy.
2. Każdy post przed wysłaniem należy przeczytać ponownie i sprawdzić; posty, które będą posiadały rażącą ilość błędów (ortograficznych, stylistycznych, gramatycznych), mogą zostać skasowane przez moderatora działu. W przypadku napisania
niepoprawnej wiadomości, zawsze można ją edytować i zmienić jej treść (edytować można tylko swoje wiadomości).
3. Jeśli dany post został niewłaściwie napisany i użytkownik chciałby go skasować, może to uczynić, ale tylko wtedy, jeśli nie zostaną dopisane do niego żadne odpowiedzi.
4. Tematy topic-ów powinny być układane jasno i zrozumiale. Z każdego tematu postu ma wynikać, czego dana wiadomość dotyczy.
5. Nie można wysyłać wiadomości w stylu "Mnie także", "Ja też chcę", "Podeślij także mnie", "Dzięki", "Jesteś super".
6. Na Forum BARDZO niemile widziane sa posty nie wnoszące nic do tematu, niezwiązane z rozpoczętym wątkiem, służące czystemu nabijaniu statystyk. Takie posty są i będą kasowane bez ostrzeżenia.
3. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Administrator może zablokować dostęp danej osobie do forum bez podania przyczyny, jeśli ta nie przestrzega niniejszego regulaminu.
2. Szanujmy się nawzajem, to nic nie kosztuje.
3. Jeżeli użytkownik chce zrezygnować z udziału w forum, to powiniem o tym fakcie powiadomić administratora. |
|